12

قومی خبریں – پاکستان کیلئے سعودی عرب انتہائی اہمیت کا حامل ہے، وزیر اعظم – Latest News

وزیراعظم شاہد خاقان نے سعودی فرمانروا شاہ سلمان سے ملاقات کی ہے،جس میں اہم دو طرفہ اموراورخطے کی صورتحال پرتبادلہ خیا ل کیا گیا ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستانی عوام اور حکومت کے لیے سعودی عرب انتہائی اہمیت کا حامل ہےجبکہ سعودی فرماں روا نے بھی پاکستانی عوام اور حکومت کی تعریف کی تاہم دونوں رہنماؤں کی ملاقات فوجی مشقوں گلف شیلڈ ون کی اختتامی تقریب کے موقع پرہوئی۔

ایڈورٹائیزمینٹ

اس سے قبل وزیراعظم پاکستان شاہد خاقان عباسی اور آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نےسعودی عرب میں مشترکہ فوجی مشق ’گلف شیلڈ ون‘ کی اختتامی تقریب میں شرکت کی۔

فوجی مشق ’گلف شیلڈون‘ کی اختتامی تقریب کا آغاز سعودی قومی ترانے سے ہوا، سعودی فرمانروا شاہ سلمان نے 24ممالک کی مشترکہ فوجی مشقوں کی اختتامی تقریب کی سربراہی کی۔

شاہ سلمان کا کہنا تھا کہ مشقوں کاانعقادعلاقائی خطرات کےخلاف فوجی اتحادکےقیام کامظاہرہ ہے جبکہ اتحادی ممالک کی افواج نےفضائی، بحری اوربری پیشہ ورانہ صلاحیتوں کابہترین مظاہرہ پیش کیا۔

تقریب میں وزیراعظم پاکستان، آرمی چیف کے ساتھ وزیردفاع خرم دستگیر، سفیرپاکستان بھی موجود تھےجبکہ مصر، کویت، اردن اور دیگر اسلامی ممالک کے سربراہان بھی تقریب کا حصہ تھے۔





Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply