27

شمالی وزیرستان میں غیر ملکیوں سمیت 40 ہلاک

تصویر کے کاپی رائٹ

Image caption

آپریشن ضرب عضب میں سکیورٹی فورسز نے کیا اہداف حاصل کیے اس بارے میں آزاد ذرائع سے تصدیق نہیں ہو سکی

پاکستانی فوج کے شعبہ تعلقاتِ عامہ آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ شمالی وزیرستان میں جاری آپریشن ضرب عضب میں کارروائی کے دوران 40 شدت پسند ہلاک ہو گئے ہیں۔

فوج کے مطابق بدھ کو شمالی وزیرستان کے علاقے دتہ خیل کے گاؤں نوے کلی اور زرم اسر میں فضائی کارروائی کے دوران شدت پسندوں کے پانچ ٹھکانوں اور اسلحے کے ذخیرے کو تباہ کر دیا گیا۔

’طالبان کے حملوں کی صلاحیت ختم کر دی ہے‘

اس کارروائی میں غیر ملکیوں سمیت 40 شدت پسند ہلاک ہو گئے تاہم اس بیان میں ہلاک ہونے والے غیر ملکی شدت پسندوں کی تعداد یا ان کی شہریت کے بارے میں کچھ نہیں بتایا گیا۔

ایک دن پہلے منگل کو پاکستان کے فوجی حکام کے مطابق شمالی وزیرستان میں افغانستان کے سرحدی علاقے سے ہونے والے حملے کے بعد شدت پسندوں کے ساتھ جھڑپ میں تین سکیورٹی اہلکار اور 11 شدت پسند ہلاک ہوگئے۔

اس واقعے سے پہلے پیر کو ہی فوج نے شمالی وزیرستان میں ہیلی کاپٹروں کی کارروائی میں بارود سے بھری دس گاڑیاں اور 15 شدت پسندوں کو ہلاک کرنے کا دعویٰ کیا تھا۔

یاد رہے کہ سکیورٹی فورسز کی جانب سے شمالی وزیرستان میں 12 جون کو آپریشن ضرب عضب کا آغاز کیا گیا تھا۔

تصویر کے کاپی رائٹ
AFP

Image caption

سکیورٹی فورسز کی جانب سے شمالی وزیرستان میں 12 جون کو آپریشن ضرب عضب کا آغاز کیا گیا تھا

اس آپریشن کے آغاز پر کارروائی میں ہونے والی پیش رفت کے بارے میں تقریباً تواتر سے میڈیا کو آگاہ کیا جاتا تھا تاہم گذشتہ کچھ عرصے سے فوجی آپریشن کے بارے میں سرکاری معلومات کی فراہمی میں کمی آئی ہے لیکن اب ایک بار پھر شمالی وزیرستان میں فوجی کارروائیوں کے بارے میں تفصیلات جاری کی جا رہی ہیں۔

آپریشن ضرب عضب میں سکیورٹی فورسز نے کیا اہداف حاصل کیے اس بارے میں آزاد ذرائع سے تصدیق نہیں ہو سکتی کیونکہ علاقے تک آزاد میڈیا سمیت کسی بھی غیر متعلقہ شخص کو رسائی حاصل نہیں۔

تاہم سکیورٹی فورسز کی جانب سے اب تک صرف ایک بار ملکی اور بین الاقوامی میڈیا کو میر علی کا دورہ کروایا گیا تھا۔

سرکاری حکام کے مطابق آپریشن کے اعلان کے بعد شمالی وزیرستان سے کل 53 ہزار 186 خاندانوں نے نقل مکانی کی جو اب کیمپوں، کرائے کے گھروں یا پھر اپنے عزیز و اقارب کے ہاں مقیم ہیں۔



Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply