25

سعید اجمل کا متبادل تیار نہ کرنا بڑی غلطی تھی، وقار

تصویر کے کاپی رائٹ
AFP

Image caption

وقار یونس اب کوچ کی حیثیت سے پاکستان ٹیم کے ساتھ ہیں

پاکستانی کرکٹ ٹیم کے کوچ وقاریونس کا کہنا ہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ سے ماضی میں یہ غلطی سرزد ہوئی ہے کہ اس نے سعید اجمل کے متبادل کے طور پر کسی نوجوان بولر کو تیار نہیں کیا اور اب جب سعید اجمل کو مشکوک بولنگ ایکشن کی وجہ سے معطلی کا سامنا ہے بہت بڑا خلا محسوس ہورہا ہے۔

وقاریونس نے بی بی سی اردو سروس کو دیے گئے انٹرویو میں کہا کہ یہ تسلیم کرلینا چاہیے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ سے ماضی میں غلطی ہوگئی کہ سعید اجمل کی موجودگی میں کوئی دوسرا باصلاحیت سپنر تیار کرنے کی کوشش ہی نہیں کی گئی ۔یہ احساس پہلے کرلینا چاہیے تھا لیکن اب بھی وقت ہے کہ ہم اچھے سپنرز تلاش کریں اور انہیں انٹرنیشنل کرکٹ کے لیے تیار کریں۔

وقاریونس نے کہا کہ کافی عرصے سے کسی سپنر کو موقع نہیں مل سکا لہذا اب نئے سپنرز کے لیے بھی اچھا موقع ہے کہ وہ اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرکے سامنے آئیں۔ امید ہے معین خان اور سلیکشن کمیٹی کی کسی ایسے باصلاحیت سپنرز پر نظر ہوگی۔

وقاریونس نے سعید اجمل کے مستقبل اور ممکنہ واپسی کے بارے میں کہا کہ اس سوال کا فوری طور پر جواب کوئی بھی نہیں دے سکتا ۔ہم سب کو مثبت سوچ رکھنی چاہیے کیونکہ سعید اجمل کوئی عام بولر نہیں ہیں انھوں نے پانچ سال جس طرح پاکستانی کرکٹ کی خدمت کی ہے اسے کسی طور بھی نظرانداز نہیں جاسکتا۔

تصویر کے کاپی رائٹ
AFP

Image caption

وقار پاکستان تیز رفتار بولر کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتے ہیں

وقاریونس نے کہا کہ پاکستان کرکٹ بورڈ انہیں ہرممکن مدد فراہم کر رہا ہے ۔ ثقلین مشتاق کا پاکستان آکر سعید اجمل کے بولنگ ایکشن پر کام کرنا اور پھر ان کی وڈیوز بائیومکینک ماہرین کو بھجوانا یہ ظاہر کرتا ہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ اس معاملے میں کس قدر سنجیدہ ہے لیکن اس کا نتیجہ کیا نکلے گا یہ وقت ہی بتائے گا۔

واضح رہے کہ پاکستان اور سری لنکا کے درمیان گال میں کھیلے گئے پہلے ٹیسٹ میچ کے امپائرز نے سعید اجمل کے بولنگ ایکشن کو قوانین کے منافی قرار دیتے ہوئے اس کی باضابطہ رپورٹ دی تھی جس کے بعد آئی سی سی کے مروجہ قواعد وضوابط کے مطابق سعید اجمل کو آئی سی سی کی منظور شدہ لیبارٹری سے رجوع کرنا پڑا تھا تاہم برسبین کی لیبارٹری کی رپورٹ میں بتایا گیا کہ سعید اجمل کا بولنگ ایکشن پندرہ ڈگری کی مقرر کردہ حد سے کہیں زیادہ ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے سعید اجمل کے بولنگ ایکشن کی درستگی کے لیے پاکستان کے سابق آف سپنر ثقلین مشتاق کی خدمات حاصل کی ہیں جو پیر کے روز لاہور پہنچ رہے ہیں۔



Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply